V Carebnb je nám koncept sdílené ekonomiky velmi blízký. Méně nevyužitých aktiv na trhu, znamená méně plýtvání ve společnosti. Potenciálu tohoto konceptu věříme natolik, že jsme založili firmu, která je na něj velmi úzce navázána a usnadňuje lidem generování zisků plynoucích z tohoto podnikání.
Platformy jako Airbnb vykonávají skvělou práci, aby se sdílení stalo mainstreamem, zvýšily důvěru mezi hosty a hostitelem a vytvořily novou komunitu. Softwary jako PriceLabs, BeyondPricing nebo třeba Wheelhouse využívají své technologické a obchodní zázemí k tomu, aby vyvinuli algoritmy, které pomáhají správně nastavit ceny a hostitelé tak mohou maximalizovat své zisky.
Zřejmě každý hostitel si přeje vést vlastní business úspěšně a vydělávat ještě více peněz než konkurence, správné stanovení ceny za krátkodobý pronájem, tzv pricing, je v takovém případě klíčové. Pokud by byla cena příliš vysoká, nikdo by u něj nechtěl zůstat, naproti tomu pokud je cena příliš nízká, hostitel sám sebe okrádá a ztrácí tak příležitost vydělavávat více peněz a uzavírat ekonomicky ještě výhodnější nabídky. Někteří hostitelé mají takové znalosti a vědí, že po spuštění apartmánu je třeba držet ceny nízko, aby apartmán dostal spoustu hodnocení a působil na další potenciální hosty důvěryhodně, naopak během významných svátků a společenských akcí, kdy je poptávka po ubytování výrazně vyšší, je důležité ceny znatelně navýšit. Občas dojde k tomu, že tyhle znalosti prostě nestačí. Když se soused vedle rozhodne prodávat za nižší cenu nebo na státní svátek přijede výrazně více hostů, než hostitel očekával, jednodušše přichází o zisky.
V carebnb jsme velmi rádi, že pricing je jednou ze služeb, kterou svým klientům nabízíme. Společně s našimi klienty jsme tak schopni dosahovat ještě vyšších zisků a využít tak plně potenciál apartmánů pod naší správou.